2015. május 1., péntek

VIVA pisztáciazöld pöttyös ingtunika+fülbevaló - Jelenlegi ára: 600 Ft !

Különleges, felhajtható ujjú, zöld pöttyös , rejtett gombolású, hosszú ingtunika.
Használt, de tökéletes állapotú!
MOST AJÁNDÉK: ÚJ! zöld  mozaik hatású fülbevaló!
Beleírt méretet nem láttam, de kb XXL-es, de szerintem kisebb:
hossz :  84 cm
mell: 2*47 cm
ujja:  45/34 cm
Anyaga: cimkét nem találtam, de szerintem lenvászon , elasztán keverék
A feltett termékeim mind hibátlanok, tökéletes állapotúak, néha újak. Ha estetleg van valami probléma, azt feltüntetem. Most egy kicsit lejjebb vittem az árakat, de csakis azért, mert sok termékem van és foglalják a helyet, gondoltam másnak hátha megtetszik valamelyik : -).....
 
súly:  252 g
postaköltség:  725 Ft    
 Vaterafutárral PostaPontra: 790 Ft, házhoz: 950 Ft
 
(Utolsó   kép illusztráció, kedvcsináló: -). )
 
TIPP:  Ha több dolgot is vásárolsz tőlem egyidejűleg, akár 790 Ft-os MPL Vaterafutárral kedvező szállítási díjért hozzájuthatsz mindhez 2kg-os mennyiségig (ruhától függően akár 6-7 db is lehet).
     
  
Felmerülő kérdésre szívesen válaszolok!
Kellemes nézelődést kívánok!     
Köszönöm, hogy megtekintetted a termékeimet!


Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2015-05-21 13:20
. VIVA pisztáciazöld pöttyös ingtunika+fülbevaló - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése